دختر


خاطره...

برای همه

 

 


این منم

دختری که تمام دنیایش در عروسکهایش

وشکلاتهای پنهانیش در جعبه ای کفش خلاصه می شد!!!

حالا هرزه شده بود

روحش آبستن افکاری بود که امیالش را بازیچه کرده بود

مورد تجاوز آلتی قرار گرفته بود

که زور مردانگیش را در طول آلتش می دید

آهای تو..

یکبار که بروی، برای همیشه رفته ای...

هی فلانی...با تو ام...

شدم معشوقه ای برای یک شب!!!!

من فقط از تو قلبت رو خواستم و تو فقط از من بدنم رو


یک شب اومد

دید...کاوش کرد...پسندید

لیسید...مکید...بلعید...راضی شد...رفت

من ماندم و یک جسم کثیف

من ماندم و یک ذهن کثیف

از ذهن و جسم کثیف او

تنت را به من بده

اوج شهوت را لمس میکنی

من فرشته جهنمت هستم...


این روزگار امروز مملکت ما هست

که همه ی انسان های شهر من فکر میکنند که همه آدمها شبیه به هم هستن

ولی بخدا همه آدما دنبال *تن* تو نیستن

یکم به حرفاش توجه کن

یه کوچولو

میفهمی که اون دنبال قلبته

میفهمی که اون...عاشقته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,ساعت 17:20 توسط دلداده| |


Power By: LoxBlog.Com